AK Varaždin

"Mala špilja" - 5 km 11.11.2023. 13:00 11.11.2023. 15:30 5.33 km 185 m 193 m More...

Finished :: 94 registered, 67 paid, 66 numbered, 28 - REG 59 - FIN 7 - DNS

CRO 92 Croatia
SLO 2 Slovenia

CRO 65 Croatia
SLO 2 Slovenia

CRO 64 Croatia
SLO 2 Slovenia

Event - Public Race Registered Competitors Results

    

 

2. špilja Vindija trail 

 

POKROVITELJ: Općina Donja Voća

ORGANIZATOR: AK Varaždin

SUORGANIZATOR: KUD Voća

MJESTO ODRŽAVANJA: Donja Voća, nogometni stadion

OPIS STAZE, START I CILJ UTRKE: Start i cilj utrka je na nogometnom stadionu NK Vindija. Trče se dvije utrke, glavna utrka na 10 km i utrka građana na 5 km.

DATUM ODRŽAVANJA: subota, 11.11.2023. u 13:00 sati

START UTRKE GRAĐANA – „MALA ŠPILJA“ – 5 KM: 13:00 h

START GLAVNE UTRKE – „VELIKA ŠPILJA“ – 10 KM: 13:00 h (boduje se za Historic Trails Cup)

STAZA GLAVNE UTRKE – „VELIKA ŠPILJA“ – 10 KM: Start i cilj - nogometno igralište NK Vindija - kružna, nakon 700m glavnom cestom po asfaltu do mjesne kapelice, skretanje desno do ulaska u šumu (cca. 1 km), a dalje šumskom stazom i makadamom sve do velike špilje Vindija. Nakon okrijepe i slikanja s špiljskim praljudima nastavak makadamom još oko 300m, a onda opet skretanje u šumu na pravu šumsku trail stazu. Oko sedmog km povratak na stazu kod kapelice, a onda skretanje desno opet na makadam i šumsku stazu  (kružno) do devetog km te zadnji km asfaltom kroz centar naselja prema cilju na nogometnom igralištu

STAZA UTRKE GRAĐANA – „MALA ŠPILJA“ – 5 KM: Start i cilj isto kao i velika, okret na 2,5 km (okrijepa) i povratak šumskom stazom do kapelice, pa onda glavnom cestom (bez skretanja desno ili lijevo kroz centar) prema cilju na nogometnom igralištu

   

Staze će u potpunosti biti označene trakama i na kriznim križanjima bit će postavljene table i strelice na zemlji dok će na najkritičnijim skretanjima biti i volonteri. Također će posebno biti označen svaki km staze.

PRIJAVE: na www.stotinka.hr

STARTNINA:

  • „VELIKA ŠPILJA“ (10 km) – 25 € (188,36 kn)
  • „MALA ŠPILJA“ (5 km) – 25 € (188,36 kn)

Online prijava smatra se kompletnom samo s ispunjenim online prijavnim obrascem i uplatom startnine na žiro račun kluba AK Varaždin.

PRIJAVE I UPLATE STATNINA PRIMAJU SE DO NEDJELJE 05.11.2023. NA DAN UTRKE NEMA PRIJAVA NI UPLATA. ZA UPLATE NAKON 02.11.2023. NE GARANTIRAMO KOMPLETNI STARTNI PAKET!

UPLATA STARTNINE:

Naziv primatelja: Atletski klub Varaždin, Ognjena Price 34, 42000 Varaždin
IBAN: HR2323600001102514081
Model i poziv na broj (ukoliko je potrebno): HR99 ili HR00 datum plaćanja, OIB… (HR00 11112023)
SWIFT (za uplate iz inozemstva): ZABAHR2X
Opis plaćanja: navesti za koga se plaća startnina - npr. 2. Špilja Vindija trail - Ime Prezime (10 km). Ukoliko cijeli popis imena ne stane isti poslati na email: lackovic@ak-varazdin.hr

Ili možete uplatiti startninu online preko PayPal-a - najbrži način.

Ime i prezime za koga placate:

Cijena preko PayPal-a je uvećana za 5% zbog naknada za online transakciju.

Ukoliko plaćate preko PayPal-a za više osoba, molimo da nam u emailu pošaljete za koga ste sve platili, a ako bilo gdje drugdje zapne prilikom plaćanja online putem ili startnina nije označena kao plaćena nakon nekoliko dana, javite se na lackovic@ak-varazdin.hr da provjerimo.

KATEGORIJE:

10 km: Medalje 1., 2. i 3. mjesto

  • MU20, M20, M30, M40, M50, M60, M70 i više
  • ŽU20Ž20, Ž30, Ž40, Ž50, Ž60, Ž70 i više
  • Na utrci ne mogu nastupiti mlađi od 14 godina!

5 km: Medalje 1., 2. i 3. mjesto

  • M/Ž Juniori/ke (do 19 g.), seniori/ke (20 - 36 g.), veterani/ke (od 37 g.)
  • Na utrci mogu nastupiti i mlađi od 14 godina, ali uz isključivu odgovornost roditelja

PODIZANJE STARTNIH BROJEVA:

NAGRADE:

  • 3 prvoplasirana u glavnoj utrci na 10 km u muškoj i ženskoj konkurenciji dobivaju:
    • Unikatne plakete – pokale
    • Nagrade sponzora
    • Medalje – M/Ž (1., 2. i 3. mjesto u svim kategorijama)
  • 3 prvoplasirana u utrci građana na 5 km u muškoj i ženskoj konkurenciji dobivaju:
    • Unikatne plakete – pokale
    • Nagrade sponzora
    • medalje – M/Ž – 1.2.3. mjesto (juniori/ke, seniori/ke, veterani/ke)

ORGANIZATOR ZA SVE SUDIONIKE NA 10 km i 5 km OSIGURAVA:

  • organizaciju natjecanja
  • ručno mjerenje vremena – Stotinka
  • sportsku majicu – dugi rukav
  • unikatnu finišersku medalju
  • personalizirani startni broj– za sve prijavljene i uplaćene startnine do 02.11.2023.
  • obrok i piće nakon utrke
  • dežurstvo liječnika
  • okrijepna stanica na 2.5 km, 5 km (Špilja Vindija), 7.5 km

SATNICA DOGAĐANJA:

SUBOTA: 11.11.2023.

  • Podizanje startnih brojeva: 11:00 – 12:45
  • Start utrke građana na 5 km: 13:00
  • Start glavne utrke na 10 km: 13:00
  • Proglašenje pobjednika: 15:30

Utrka će se održati bez obzira na vremenske uvjete.

Predsjednik organizacijskog odbora: Josip Lacković - 097/6980-749

OPĆI UVJETI TRKE:

Za izgubljene i nestale stvari ne odgovaramo. Prijavom na utrku natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti fotografije nastale za vrijeme, neposredno prije i poslije utrke za svoje interne potrebe i potrebe promocije događaja. Natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti njegove osobne podatke za internu komunikaciju i u promocijske svrhe organizatora.

Startni broj stavlja se isključivo na prsa i mora biti vidljiv tijekom cijele utrke. Nepoštivanje pravila za sobom povlači diskvalifikaciju natjecatelja te plasman neće biti zabilježen. Postupkom prijave na utrku, svi natjecatelji pristaju nastupati NA VLASTITU OGOVORNOST! Prijavom na utrku natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti u slučaju nezgode na organizatora utrke te potvrđuje svoje zdravstveno stanje i spremnost da završi utrku.

Organizator je osigurao medicinsku zaštitu sukladno pravilima održavanja atletskih utrka.

Neslužbeni rezultati utrke bit će objavljeni neposredno po završetku utrke na www.stotinka.hr. Pravo na žalbu traje tri dana po objavi neslužbenih rezultata, a istu je moguće uputiti na lackovic@ak-varazdin.hr. Nakon isteka prava žalbe, rezultati postaju službeni i bit će objavljeni na: www.stotinka.hr i na službenim stranicama AK Varaždin.

Napomena: Vezano uz COVID -19, nastojat ćemo se pridržavati svih preporučenih mjera HZJZ-a koje će biti aktualne u tom razdoblju.

 

AK Varaždin i Općina Donja Voća žele vam uspješan nastup na utrci i ugodan boravak u Donjoj Voći!

 

Iznos u kn dobiva se konverzijom cijene po fiksnom tečaju HNB-a: 1 € = 7,53450 HRK

OPĆI UVJETI TRKE:

Za izgubljene i nestale stvari ne odgovaramo. Prijavom na utrku natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti fotografije nastale za vrijeme, neposredno prije i poslije utrke za svoje interne potrebe i potrebe promocije događaja. Natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti njegove osobne podatke za internu komunikaciju i u promocijske svrhe organizatora.

Startni broj stavlja se isključivo na prsa i mora biti vidljiv tijekom cijele utrke. Nepoštivanje pravila za sobom povlači diskvalifikaciju natjecatelja te plasman neće biti zabilježen. Postupkom prijave na utrku, svi natjecatelji pristaju nastupati NA VLASTITU OGOVORNOST! Prijavom na utrku natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti u slučaju nezgode na organizatora utrke te potvrđuje svoje zdravstveno stanje i spremnost da završi utrku.

Organizator je osigurao medicinsku zaštitu sukladno pravilima održavanja atletskih utrka.

Svojom prijavom natjecatelj izjavljuje da je upoznat sa popisom OBVEZNE OPREME i PREPORUČENE OPREME, iznimno važne za njegovu osobnu sigurnost, te da se njenim nenošenjem izlaže povećanom riziku od dehidracije, pothlađivanja, nemogućnosti saniranja ozljeda, nemogućnosti poziva u pomoć, nemogućnosti pomaganja povrijeđenim natjecateljima, nemogućnosti kontaktiranja organizatora pa čak i smrti u najgorim slučajevima.

COVID-19:

Obzirom na epidemiološku situaciju, sudionici ne smiju doći na utrku u slučaju da imaju temperaturu višu od 37,2.

OBVEZNA OPREMA:

  • mobitel (upaljen, sa napunjenom baterijom i memoriranim brojem organizatora - 0976980749)

PREPORUČENA OPREMA:

  • zviždaljka
  • ruksak ili pojas oko struka
  • bočicu ili mjeh (sa minimalno 0,5L tekućine na startu)
  • hrana (gel, energetska pločica…)
  • prva pomoć (elastični zavoj, 1 prvi zavoj, 2 komprese, flasteri)
  • astro folija

Preporučena oprema u skladu sa vremenskim uvjetima:

  • odjeća za zaštitu od kiše/snije/vjetra/sunce
  • rezervna odjeća
  • kapa
  • rukavice

Rezultati:

Neslužbeni rezultati utrke bit će objavljeni neposredno po završetku utrke na www.stotinka.hr te na internet stranicama AK Varaždin. Pravo na žalbu traje tri dana po objavi neslužbenih rezultata. Nakon isteka prava žalbe, rezultati postaju službeni i bit će objavljeni na: www.ak-varazdin.hr

Vremenski limiti:

Vrijeme za završetak utrke je ograničeno. Da bi natjecatelj bio uvršten u službeni poredak, utrku mora završiti unutar određenog vremenskog limita.

Pored krajnjeg vremenskog limita za završetak utrke određeni su i vremenski limiti na okrijepnim stanicama. Prije isteka vremenskog limita potrebno je napustiti okrijepnu stanicu. Nakon tog vremena okrijepne stanice se zatvaraju te se neće mjeriti vrijeme na toj kontrolnoj točki.

Odustajanje:

Natjecatelji koji tijekom utrke odluče odustati moraju učiniti sljedeće:

  • na najbližoj okrijepnoj stanici o odustajanju informirati organizatora ili
  • vratiti se do starta/cilja i o odustajanju obavijestiti organizatora ili
  • o odustajanju obavijestiti organizatora putem mobitela

Ukoliko je odustajanje uzrokovano povredom ili ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti nastaviti do najbliže okrijepne stanice ili cilja utrke, natjecatelji su dužni kontaktirati organizatora putem mobitela/uz pomoć drugih natjecatelja.

Diskvalifikacija:

Natjecatelji će biti diskvalificirani zbog sljedećeg:

  • primanja pomoći od osoba koje nisu uključene u utrku ili njenu organizaciju
  • ostavljanja otpada duž staze te ugrožavanja flore i faune
  • korištenje bilo kakvih prijevoznih sredstava tijekom utrke
  • zamjene natjecateljskog broja sa drugim natjecateljem/natjecateljima
  • korištenje kratica i neoznačenih puteva te kretanje van označene staze utrke
  • ne pomaganja natjecateljima u nevolji
  • nesportskog ponašanja i/ili uvredljivih riječi prema drugim natjecateljima/organizatoru
  • nepoštovanja odluka od strane organizatora, kontrolora, doktora ili HGSS-a
  • neprimjerenih sadržaja na fotografijama/video snimkama objavljenim nakon utrke kojima se vrijeđaju drugi natjecatelji ili organizator

AK Varaždin

Atletski klub Varaždin

Payment and correction of race results
  • Organiser AK Varaždin is responsible for accuracy of race data, opening and closing of registrations and recording of the race fee payment.
  • This website does not have access to the organiser bank account.
  • Please ask the organiser AK Varaždin directly regarding the payments and other race information.
  • Any other questions regarding race results should be sent to timing@stotinka.hr
Contact

Website: www.ak-varazdin.hr

Email: info@ak-varazdin.hr

Phone: +385976980749

Address: Ognjena Price 34, 42000 Varaždin, CRO - Croatia

Organiser links
Facebook: https://www.facebook.com/akvarazdin 
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCSTV2MUDMx54hhp95NOfQuQ