Break a leg!

GREENtulja 10,5 km 17.12.2023. 10:30 17.12.2023. 15:00 10.5 km 350 m 350 m More...

Finished :: 35 registered, 21 numbered, 14 - REG 21 - FIN

CRO 35 Croatia

CRO 21 Croatia

Event - Public Race Registered Competitors Results

Ime utrke: GREENtulja 10,5 km, organizira se u sklopu Adventure Šibenik 2023. „GREENtanje u Parku“

Organizatori utrke: Agencija Break a leg i Tvrđava kulture Šibenik

Suorganizatori: Turistička zajednica Grada Šibenika i Grad Šibenik

Vrijeme održavanja: 17.12.2023. u 10:30 sati (nedjelja)

Duljina: 10,5 km

Start/cilj utrke: Perivoj Roberta Visianija u Šibeniku

Vremenski limit: 3 sata

Prijava: Do 16.12.2023.

Dress code: Božićni - kapice Djeda Božićnjaka, rogovi, vilenjačke kape i ostali rekviziti.  Osigurane nagrade za najkreativnije i najveselije.

 

Startnina: 15 EUR. Za djecu rođenu 2011. godine i mlađe, startnina iznosi 10 EUR

Dio prihoda od kotizacija ide u humanitarne svrhe.

 

STARTNI PAKETI: preuzimanje je organizirano na glavnoj lokaciji – u Perivoju Roberta Visianija u Šibenku, u nedjelju, 17.12. od 08:30 do 10:00 sati.

 

Utrka GREENtulja 10.5 km (350 m uspona) starta iz Parka i „penje se“ Put Gimnazije do Park šume Šubićevac, slijedi spust prema Rokićima i uspon do crkve sv. Mihovila, odakle se preko vrhova Kamenar i Luguša staza vraća u Park šumu Šubićevac, nakon koje slijedi povratak u STARTNO/CILJNU ravninu u Parku. Utrka ima jednu okrjepu na 5 km (kod crkve sv. Mihovila) i dvije kontrolne točke na stazi. Staza dužine 10.5 km bit će označena CRVENIM oznakama, odnosno CRVENIM trakicama koje je potrebno pratiti od starta do cilja utrke.

 

‍Informacije:+385993239643

info@breakaleg.hr

ORGANIZACIJA

Utrku GREENtulja 10.5 km, u sklopu Adventure Šibenik 2023. „GREENtanje u Parku“ organiziraju agencija Break a leg i Tvrđava kulture Šibenik, uz suorganizaciju TZ grada Šibenika i Grada Šibenika.

Utrka GREENtulja 10.5 km će se održati u nedjelju, 17.12.2023. u 10:30 sati, a start i cilj su u Perivoju Roberta Visianija u Šibeniku.

UVJETI SUDJELOVANJA

Na utrci mogu sudjelovati sve osobe koje ispunjavaju sljedeće uvjete:

- navršenih 18 godina

- osobe starosti 14-18 godina mogu sudjelovati ukoliko imaju dozvolu potpisanu od roditelja ili staratelja OBRAZAC DOZVOLE

- natjecatelji mlađi od 14 godina mogu sudjelovati uz pratnju punoljetne osobe koja je odgovorna za maloljetnog natjecatelja i uz potpisanu dozvolu za sudjelovanje od roditelja ili staratelja OBRAZAC DOZVOLE

- imaju odgovarajuću psiho-fizičku kondiciju za dugotrajne napore i aktivnosti u prirodi

- izvršili su prijavu za utrku (ispunjeni online obrazac na www.stotinka.hr + izvršena uplata startnine)

Natjecatelj je svojom prijavom izravno suglasan da se na utrci natječe na osobnu odgovornost, da je upoznat s pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, kao i mogućim rizicima koje natjecanja sadrže.

Svojom prijavom natjecatelj izjavljuje da je upoznat s popisom PREPORUČENE OPREME, iznimno važnom za njegovu osobnu sigurnost te da se njenim nenošenjem izlaže povećanom riziku od dehidracije, pothlađivanja, nemogućnosti saniranja ozljeda, nemogućnosti poziva u pomoć, nemogućnosti pomaganja povrijeđenim natjecateljima, nemogućnosti kontaktiranja organizatora pa čak i smrti. Svojom prijavom natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke, kao i prema natjecateljima ili trećim osobama. Svojom prijavom natjecatelj potvrđuje da je u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja.

PREPORUČENA OPREMA

Popis opreme koju organizator PREPORUČUJE svim natjecateljima, bez obzira na dužinu utrke:

- ruksak ili pojas oko struka

- bočica s minimalno 0,5 L tekućine na startu

- hrana (gel, energetska pločica, ...)

- prva pomoć (1 elastični zavoj, 1 prvi zavoj, 2 komprese, flasteri različitih veličina)

- mobitel (upaljen, s napunjenom baterijom i memoriranim brojevima organizatora)

Preporučena oprema/sukladno vremenskim uvjetima:

- odjeća za zaštitu od kiše/vjetra/sunca

- rezervna odjeća

STARTNI PAKETI

Preuzimanje startnih paketa organizirano je na glavnoj lokaciji – u Perivoju Roberta Visianija u Šibeniku, u nedjelju, 17.12. od 08:30 do 10:00 sati.

Sadržaj startnog paketa: startni broj, natjecateljska majica „GREENtava UTRKA“, Adventura 2023., bočica vode, pokloni sponzora, vreća za pohranu osobnih stvari u garderobi. Za preuzimanje startnog paketa te startnog broja, obavezno je predočenje osobnog dokumenta. Preuzimanje startnog broja za drugu osobu je moguće isključivo uz predočenje osobnog dokumenta prijavljene osobe.

NATJECATELJSKI BROJEVI

Prilikom potvrde prijave svaki natjecatelj će dobiti startni broj.

Startni broj se MORA NOSITI tijekom cijele utrke, na gornjem dijelu tijela, sprijeda, ne smije biti prekriven te mora biti jasno vidljiv (nije dopušteno nositi startni broj na nogama, leđima, ruksaku, sa strane).

Svaki startni broj ima istaknut kontakt telefon organizatora u slučaju hitnog poziva.

GARDEROBA

Garderoba za pohranu osobnih stvari za vrijeme trajanja utrke osigurana je u neposrednoj blizini starta/cilja utrke. Pohrana je moguća isključivo u vreći koja je dio startnog paketa te uz predočenje startnog broja na predaji i preuzimanju. Za nepreuzete stvari u navedenom vremenu, potrebno je kontaktirati predstavnika organizatora na kontakt broj +385 99 323 9643.

OKRJEPA

Za vrijeme trajanja utrke natjecatelji imaju 1 OKRJEPU na okrjepnoj stanici na petom kilometru utrke.

Na CILJU natjecatelji imaju osiguran topli napitak.

KONTROLNE TOČKE/MJERENJE VREMENA

Utrka GREENtulja 10.5 km ima 2 KONTROLNE TOČKE na stazi na kojima će se nalaziti predstavnici organizatora.

Prolazak trkača se očitava na STARTU i na ulasku u CILJ. Rezultati utrke bit će objavljeni neposredno po završetku utrke na stranicama službenog mjeritelja vremena tvrtke Stotinka.hr.

OZNAKE NA STAZI

Staza dužine 10.5 km bit će označena CRVENIM oznakama, odnosno CRVENIM trakicama koje je potrebno pratiti od starta do cilja utrke.

VREMENSKI LIMITI

Vrijeme za završetak utrke je ograničeno. Da bi natjecatelj bio uvršten u službeni poredak, utrku mora završiti unutar određenog vremenskog limita, točnije 3 sata za utrku od 10.5 km.

ODUSTAJANJE

Natjecatelji koji tijekom utrke odluče odustati moraju učiniti slijedeće:

- na okrjepnoj stanici o odustajanju informirati organizatora ili

- vratiti se do starta/cilja i o odustajanju obavijestiti organizatora ili

- o odustajanju obavijestiti organizatora putem mobitela (istaknutog na startnom broju).

Ukoliko je odustajanje uzrokovano ozljedom i ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti nastaviti do okrjepne stanice ili cilja utrke, natjecatelj je dužan kontaktirati organizatora putem mobitela/uz pomoć drugih natjecatelja na broj istaknut na startnom broju.

PROMJENA STAZE

Organizator zadržava pravo da u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave napravi izmjene na stazi, okrjepnoj stanici. Eventualne promjene bit će objavljene na  Internet stranicama  i društvenim mrežama Advenutre Šibenik 2023.

UPLATA KOTIZACIJA

Uplatom kotizacije natjecatelj potvrđuje da prihvaća ova pravila i prijava se smatra pravovaljanom.

U slučaju nedolaska na utrku, uplaćeni novac se ne vraća.

ZAŠTITA PRIRODE

Utrke se održavaju u prirodi te je sukladno tome obavezno pridržavati se osnovnih pravila zaštite prirode i okoliša te poštivati pravila ponašanja u zaštićenim prirodnim područjima. Natjecatelji tijekom utrke ne smiju zagađivati okoliš te uništavati okolnu floru i faunu, ne smiju bacati otpad na stazi te odlagati smeće na bilo kojoj destinaciji između starta i cilja utrke, osim na okrjepnoj stanici.

Budimo pažljivi prema prirodi, sačuvajmo ju i uživajmo u njenom najljepšem obliku!

SUGLASNOST O MEDIJSKOJ SLOBODI

Prijavom na utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke. Organizator utrke pridržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijala.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

25.5.2018. stupio je na snagu tzv. GDPR ili europska regulativa za zaštitu osobnih podataka koja određuje kako i pod kojim uvjetima se podaci predani trećoj strani smiju i ne smiju koristiti. Naravno, to se dotiče i nas koji skupljamo vaše podatke u svrhu prijava na utrku pa imajte na umu sljedeće:

  • podatke koje dobivamo od vas koristit ćemo isključivo u svrhu vaše prijave na utrku na koju se prijavljujete. Te podatke ćemo javno objaviti samo u dva slučaja – objave startne liste natjecatelja i objave rezultata utrke. S obzirom da sama utrka ne bi imala smisla bez vaših podataka i oni su postavljeni online isključivo za vašu informaciju, istii se po regulativi koriste dobrovoljno i njihova objava je dopuštena.
  • prilikom svake prijave preko sustava Stotinka.hr, da bi nastavili ispunjavati podatke, morate se složiti s uvjetima korištenja koji uključuju i GDPR regulativu. U slučaju da imate bilo kakvih prigovora na objavu vaših podataka u vidu startnih i ciljnih lista, javite nam kako bi vas iz istih mogli maknuti. Tim potezom se, doduše, gubi smisao vašeg nastupa na utrci i gubite poredak na njoj, no dužni smo to napraviti ukoliko vi to zatražite.
  • od trenutka vaše prijave na utrku do same utrke, od nas ćete dobiti nekoliko e-mailova s informacijama vezanim uz samo održavanje utrke i prijave istu, no sve i dalje u kontekstu vaše dobrovoljne participacije na utrci.
  • Podaci koji će biti objavljeni javno prije utrke su – vaše ime i prezime, vaš klub, vaša država, i utrka koju prijavljujete. Ostale podatke kao što je vaš datum rođenja, e-mail adresa, adresa stanovanja, grad i svi ostali traženi podaci, ostaju u našoj bazi do kraja utrke u svrhu intervencije prema trkaču u slučaju nepredviđenih okolnosti. Podaci se nakon utrke brišu i javno ostaju prikazani jedino razultati koji uključuju podatke – vaš startni broj, ime i prezime, državu, klub, kategoriju, spol i mjesto u poretku.
  • Vaše podatke ne smijemo i nećemo koristiti u druge svrhe, niti prodavati trećim osobama u svrhu remarketinga.

 

                                                                                                                                                                                                 Šibenik, studeni 2023.

Break a leg!

Break a leg! d.o.o.

Payment and correction of race results
  • Organiser Break a leg! is responsible for accuracy of race data, opening and closing of registrations and recording of the race fee payment.
  • This website does not have access to the organiser bank account.
  • Please ask the organiser Break a leg! directly regarding the payments and other race information.
  • Any other questions regarding race results should be sent to timing@stotinka.hr
Contact

Website: https://breakaleg.hr/

Email: info@breakaleg.hr

Phone: +38598220970

Address: Andrije Hebranga 10, 23000 Zadar, CRO - Croatia

Organiser links